God middag:)

Nu har man ätit en underbar middag tillsammans med mamma och Ivan och familjen! Jag har gjort en potatissallad med allt möjligt i ;) Marinerat kyckling och majskolvar som Danne grillade. Vi grillade också Halomi ost (eller hur det nu stavas) Riktigt super gott!! Lite sommmar feeling trots att Danne stod ute i mössa, handskar och tjock vinterjacka:) Önskar att jag hade haft orken att ta kort på det, men jag deckade i soffan medans han grillade! Började så klart må räv när jag hade fixat med maten och det började osa lite, hade vitlöksbröd i ugnen) Upptäckte till min fasa att mina Seaband var borta...letade som besatt tills Olivia kläcker ur sig att
- Albin tog med dom till dagis.
Jag höll på att smälla av!! Sa en massa saker som man inte ska säga men jag fick lite lätt panik! Klockan var ju 5 och jag tänkte att ingen är väl kvar på dagis nu. Men min räddande ängel Danne sprang till dagis och visst var det personal kvar så han kunde hämta banden. Började genast må bättre när jag fått dom (kan juh vara lite psykiskt ;) Kunde ju även bero på att jag inte ätit ordentlig på hela dagen....
Nä nu ska jag tralla med i SÅ ska det låta:)
Ha en bra kväll!

Så här fina blev mina gardiner:) Diggar verkligen det här tyget!
 
Nu blommar det! Skrev tidigare att detta var Pärlhyacinter men ack vad fel det blev;) Vet faktiskt inte vad detta är för ntg:D
 
Underbart påskpynt mina änglar gjort på dagis!

Kommentarer
Postat av: Birgitta Bergkvist

Tack så mycket!....ja nu är det verkligen härligt med alla blommor som slår ut. I dag var det 14 grader och sol....så skönt! Fick oxå tillbaka mitt objektiv så nu lär det bli mer blommor på bild oxå :) Vill du se mer så gå in på bilddagboken.se och sök mig. Jag heter birans där :) Hoppsa at ni i norr oxå får njuta av våren snart nog :)

2009-04-04 @ 00:31:11
URL: http://birgittabergkvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0