Kaffe paus;)

Nu har vi tapetserat nästan utan missöden;) Danne håller på för fullt med att kapa lister sen är det bara att byta förnsterbräda och stor städa och bära alla möbler som ska flyttas...känns som vi har en bit kvar tills vi är klara ;S
Men man måste juh få pausa och dricka lite kaffe också.....

Min älskling fick jobba hårt!! Jag satt mest på en stol och observerade. Mådde lite pyton på morgonen:S
 
Det ska mätas ordentligt:)
 
Ännu mer mätande...
 
Färdigt!!!
 
Hade över lite tapet och min vana trogen var jag tvungen att göra ngt kul med den:)
 
Var på Bygg Max och köpte nya lister.

Nä nu måste jag sätta igång igen.... en fönsterbräda ska upp:)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Vad fint det blir!

2009-04-18 @ 15:17:26
URL: http://ostor.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så fint ni gör, fattar inte hur du orkar...kram e

2009-04-18 @ 15:55:28
Postat av: lillasyster

superfint det blev med tapeten, passar jättebra =)

Ja du är fyndig du, vi fick oxå över av den i köket så nu försöker jag tänka ut nåt, kanske tavla...

Vi flyttar föresten lördag 2:a maj redan =D

Kram

2009-04-18 @ 20:26:26
URL: http://frombergkvist.blogg.se/
Postat av: Erica

Det blir ju jätte fint! I sommar får du lov att bjuda in mig nån härliga dag så vi kan sitta ute och snacka skit, like the good old days at the hospital!

2009-04-22 @ 08:53:05
URL: http://visitmyblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0