Kan någon förbarma sig!!!!

Min rygg har helt skurit ihop:( När jag lagade middag kände jag mig lite sne och stel mitt på ryggen och nu är den helt "uppfuckad"!! Det tar jätte ont när jag djupandas!!Måste fixa en tid hos kotknackaren imorgon, övervägde nästan om man skulle ringa efter nån slags akut tid nu ikväll men jag hoppas att jag kan sova iaf....lär väl kosta multum om man skulle  få en sån tid;(
Gjorde hur som helst en riktigt nice middag:) Kräft och västerbottensost pasta.


 Här kommer lite mer av dagens bilder, mitt favorit motiv.....mina barn:)

Glad Olivia! Hon älskar verkligen att klättra=D

Små sur Albin! Jag vägrade hjälpa honom att klättra (tycker att om han inte får sig upp själv får han inte klättra)

Planterade om mina "plättar på tråd". Använde min nya krona som stöd:)

Satt dit ett rosa blockljus på mitt nya fat. Älskar juh att tända ljus!!

Nu håller min älskling på att ställa iordning tvn i sovrummet:) Jag vet att man inte ska ha tv i sovrummet men det är juh helt underbart när man är lite trött:) Sen somnar jag alltid med tvn på när Danne inte är hemma;D


Kommentarer
Postat av: Anette

Ja köpte hela påsen med kläder för 300kr, skickade pengarna med Åsa så du vet att du har lite slantar att hämta där, hör av dig vid nästa rensning :) Men de e ju klädbytar på lördag så ja måste spara lite pengar till de åxå så klart.

2009-04-20 @ 21:04:09
URL: http://monkeymama.blogg.se/
Postat av: Anonym

fina bilder :)

2009-04-22 @ 16:16:24
URL: http://tiildah.webblogg.se/
Postat av: Anonym

så bra det blev med ljuset i fatet! Du den pastan får du gärna bjuda på nån gång!!

Kramizar E

2009-04-24 @ 09:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0