Kreativitet

Nu har jag sakta men säkert börjat återvända från min dvala! Har försökt få lite lugn och ro när barnen var ute men det är lättare sagt än gjort...
ytterdörren öppnas:
-mamma kom och kolla våran snögubbe
-mamma får vi gå in
-mamma Albin slog mig
-mamma jag måste på toaletten
-mamma får vi gå in
-mamma jag har slagit sönder alla ballonger, hihi
-mamma mina vantar är blöta för jag har gjort lera
mm mm
Så lite vila fick jag och det känns faktiskt lite bättre, det jäkliga är att jag känner att det kommer från nacken som är super spänd:(
Nu leker min mina små godisar på övervåningen och jag ska ta tag i mellisen:)

 Deras nybyggda koja:) Tur att dom är kreativa iaf....

Kommentarer
Postat av: Åsa

Tack gumman! =)

2009-04-02 @ 21:07:44
URL: http://ostor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0