Ljuva lördag!

Började dagen med att ta Olivia till hennes dans. Åkte på Coop och handlade en liten present, vi ska juh på kalas imorgon. Sen bar det av till Apoteket där jag skulle hämta ut min medicin. Hem lagade lunch och tog min medicin...sen deckade jag och sov som en död i två timmar på soffan medans barnen och Danne var ute. När jag vaknade skulle jag lika gärna kunna sova hundra år till. Var helt körd!!! Betämde mig för att läsa lite om min nya medicin, och mkt riktigt så kan man bli väldigt trött och dåsig av den!!! Jätte bra som om jag inte var tillräckligt trött redan....men den har då iaf fungerat mot mitt illamående än så länge så vi får vl se om jag kommer att kunna äta den. Kan ju inte sova 24 timmar om dagen;S
Hur som helst så var vi bjudna på middag hos mamma i Lia. Vi fick ungnsgrilllad lax och helstekt sik. Helt underbart gott!!! Jag älskar fisk=D


Barnen åkte fyrhjuling med morfar:)
 
Lite fika ute på altanen. Det var jätte varmt och skönt!
 
Min mamma. Det är inte lite snö kvar hos dom;S
 
Lilla Vaja.
 
Godisdax i pappas knä:)
 
Solen började gå ner ner när vi åkte hem.
 
Den obligatoriska cykelturen när vi kom hem:)
 
Kolla tjejen kan!!!! ;D
 

Det växer så det knakar i min trädgård=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0