Lugnet....

Lugnet har infunnit sig i huset....det är tyst på övervåningen, bortplocka i köket och vi sitter i soffan och bara njuter av tillvaron! Tänk så skönt det är att bara vara...
Danne kom hem vid 18 tiden, efter att han käkat gick vi ut till barnen som redan var ute och tog en kort prommis medans barnen cyklade. Olivia börjar blir riktigt duktig nu! Danne kunde släppa henne så hon cyklade själv långa stunder:) Albin älskar verkligen att cykla han också, han är snabb som attans på sin cykel!! Sen gick vi in och tittade på lite film tillsammans innan barnen skulle gå i säng.
Jag har föresten plockat bort det orangea i mitt vardagsrum...nästan allt iaf. Måste köpa nya korgar under soffbordet innan jag kan ta bort de gamla och en ny lampskärm:) Tänkte att man kan ta tillbaka det i höst igen. Det är SÅ kul att förändra här hemma=D
Åsa ska föresten till IKEA imorgon och jag tänkte juh beställa med henne men den tanken fick jag lägga ner efter mitt samtal men FK:( Jag som VILL VILL VILL ha en maskroslampa till mitt nya sovrum!! Men men jag får väl ta det sen, ska väl förhoppningsvis själv till IKEA snart:) IKEA is the best!!! Nu ska jag krypa ner med min älskling och kolla på film;D Det är så skönt när han är hemma!!! Känner mig SÅ trygg då!

Min Älskade familj!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallå hej! Det är helt ok! Ska lära mig att länka så du hamnar nog också som länk hos mig :)

Kram Siri

2009-04-24 @ 23:07:15
URL: http://dorowatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0