Mathandlande och fin främmande:)

Bestämde att jag och barnen skulle fara och handla på Maxi på fm. Men vad ser jag när jag kommer ut...jo Danne har tagit med sig barnstolarna så jag har bara en stol i min bil!! Jag kände mig arg som ett bi och funderade hur jag skulle göra. Messade Åsa för att höra om hennes stolar var i hennes bil och mycket riktigt så var dom det och hennes bil står i Piteå på dagarna... Såg att min granna var hemma och hon borde juh rimligtvis ha barnstolar eftersom hon har barn, så jag knatade dit och frågade om jag fick låna en stol i ca 2 timmar och det fick jag,
Barnen var hur snälla som helst på Maxi och vi avslutade med att käka korv på Maxi till lunch:)
När vi kom hem kom Åsa och Siri förbi och fikade, sen kom även Åsa L med sin nybakade bebis och hennes andra två barn Melvin och Nelly. Kan fortfarande inte fatta att jag ska ha en sån där liten liten bebis....;D
När alla åkt hem gick jag och barnen ut och min vana trogen så somnade jag i en solstol=) Det var hur varmt som helst ute!! Nu har vi just käkat spagetti och köttfärssås och barnen har fått ny energi medans jag är dötrött....ska förflytta mig till soffan och vila lite tills Danne kommer hem!

Mys på morgonen i mammas och pappas säng:)
 
 
Korv på Maxi är inte illa:) Tok billig lunch egentligen, och barnen blir så nöjda=D
 
Dagens blomma. Ser ni att dom håller på att slå ut?!
 
Dagens potatis=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0