Min Söndag:)

Ägnde förmiddagen åt att städa i kaoset!! Flyttade upp Olivias kläder till hennes garderob som hon har i sitt rum. Damsugade och fixade lunch. Sen gjorde jag en äppelkaka som vi bjöd Emma, David och Jack på:) Djävulen har intagit mitt huvud!!! Har hvudvärk så jag tror att huvudet sprängs=( Ska tigga lite massage av min prins nu!!!

Mina kreativa barn:)
 
Grillmonstret:)
 
Älsklingen fixade för middagen:) Underbart gott med grillat!!
 
Nya vårtecken på vår gård!!!
 
Lite mer blommor:)

Sitter för övrigt och håller på att garva ihjäl mig=D Tittar på Wipeout, det är så jäkla bra!!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Nu har jag stört mig nog länge.. visst stavas det ändå dammsugade?? :D

2009-04-19 @ 21:35:34
URL: http://ostor.blogg.se/
Postat av: Anette

Damsugade :) haha va söt du e

2009-04-20 @ 21:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0