Påsk summering:)

Helt underbart!! Det bästa är ändå att man fått vara ledig tillsammans SÅ länge!! Bara umgås, ligga länge i sängen på morgonen (även om inte barnen gjort det förstås) vara uppe senare på kvällen, bara mysa helt enkelt;) Man har ätit god mat umgåtts med familj och vänner, varit ute och njutit av solen:)

Ok idag då...vi ska snart ge oss iväg till Anders & Lisa på Kallholmen som skulle bjuda på våfflor:) MUMS!! Sen vid middagstid ska vi till grannen Claes & Sara och eventuellt beställa pizza :) Också MUMS!! Så en helt underbar avslutning på denna ledighet verkar det som att det blir!

Igår kväll chockade Danne mig med att föreslå att vi skulle börja flytta upp kontoret inför den stundande tapetseringen som vi ska göra i vårt nya sovrum som var det gamla kontoret...hängde ni med;) Sagt och gjort...eller rätare sagt Danne gjorde för jag var helt slut efter en hel dag ute utan att jag fått min obligatoriska tupplur. Så nu har vi börjat iaf:) Ett krux är det gigantiska skåpet som vi har på kontoret för vi har ingenstans att ställa det....:S Antar att vi kommer att ha kvar det och tapetsera ändå. Vi funderar på att leja bort våra små i helgen och tapetsera och gå på bio!! Vi har fått biljetter både i julas och nu i vårt påskägg så nu är det dax:) Vi får se hur vi gör...det beror ju hela tiden på hur jag mår och hur trött jag är...
Nä nu ska jag göra mig klar...

Passade på att ta ett kort på mina påskliljor som kommer med stormsteg nu när jag skottat bort den mesta snön från rabatten:) Hoppas att resten av snön smälter idag då det är STRÅLAND sol:) !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0