Så var helgen slut....

Låg länge i sängen i morse, så vi bestämde oss för en brunch;D Sen har det städats både ute och inne...ute möblerna har burits fram och altanen har tvättats med högtrycken. Vädret har varit helt underbart!!! Hoppas att det kommer att hålla i sig=D Vi har även hunnit med ett kalas med massa gofika!
När vi kom hem från kalaset gjorde vi middag, grillat!!! Känns som att säsongen börjat nu;) Förra sommaren grillade vi nästan varje dag, både fisk, kyckling och kött och en massa grönsaker förstås...en grillning är inte perfekt utan grillad majs;)
Idag grillade vi lamm och självklart majs! Jag gjorde grönsaker i ugn och helgrillad vitlök. MUMS!!!


Grillmästaren är på G!!!!
 
Helt underbart gott blev det!!!


Måste föresten berätta...jag köpte lampor i form av trollsländor som man ska sätt ute i trädgården. Slö som jag var så tog jag inte in dom i höstas, så jag tänkte att dom skulle vara döda eftersom dom varit täckta med MASSOR med snö och nu när det börjat tina har det sett ut som att dom gått av osv. Men vad ser jag igår när solcells sensorn har tinat fram och laddat under dagen...jo dom lyser!!!

Fyra lampor som drivs av en solcell:)

Så här ser dom ut.


Olivia ville ha ut en filt och bygga en koja i trädet:)


Våra underbara utemöbler på vår underbara altan=D

Nu blir det efterätt ute på altanen...ha det gott!!!!!

Kommentarer
Postat av: Mli

Du tänkte en sån där som Åsa har på sin blogg? Vet inget annat sätt än det, alltså vilken stad besökarna kommer ifrån.

2009-04-26 @ 20:52:52
URL: http://crazyhappy.blogg.se/
Postat av: Erica

Vännen! Vi måste snart ses. Det va för längsen och vi har nog en hel del att prata om

:-) Sköt om dig! Kram

2009-04-26 @ 21:49:30
URL: http://visitmyblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0