Stan med barn...

Tog en sovmorgon...eller sovmorgon och sovmorgon...jag låg i sängen och smålurade medans barnen såg på barntv;) Masade mig ner och gjorde frukost och funderade vad vi skulle hitta på under dagen. Eftersom galonis letande inte hade gett ngt resultat bestämde vi oss för att vi skulle åka på stan. Då återstod bara hur vi skulle ta oss dit...min bil är ju inlämnad för att förhoppningvis lagas så den går igenom besiktningen som är bokad till på fredag!! Så det blev buss!! Barnen brukar alltid tjata om att få åka buss:) Dom var jätte duktiga! När vi landat i stan schoppade vi lite på Lindex och hittade galonisar mm på Asplunds. Jag är inte in där så ofta men dom har riktigt fina kläder där!! Åt lunch på Subway och kollade på tapeter till Albins nya rum. Träffade även Åsa med hennes alldeles nya bebis:) Hon var helt underbar och SÅ liten!!! Kan inte fatta att jag ska ha en sån i höst;) Nu sitter barnen och kollar på lite tv...ja jag vet att det är fint väder men dom är riktigt trötta efter stadsbesöket så jag tyckte att dom kunde få slappa framför tvn ett tag. (så mamma får blogga lite och sen lägga sig och vila:)

Till stan. En spännande bussresa;)
 
Subway mackor och kaka till efterätt:)
 
 
En slagen hjälte somnade när bussen började kör:)
 
Ett par shorts och en tshirt till Albin (trots att det känns som hundra år tills sommaren är här) Och nya jeans till stor tjejen:)
 
Galonisset med jacka och byxor till Albin och nya överdragsbyxor till Olivia:)


Snabb tog en bild på mina lökar som kommer mer och mer för varje dag:)

Kommentarer
Postat av: Anette

Men vilken sötnos, e de så jobbigt å va på stan :)

2009-04-15 @ 22:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0