Tapeter

Nu sitter man här...sista kvällen på ledigheten tillsammans:( Det har verkligen varit helt underbart att vara ledig tillsammans, välbehövligt!! Min prins sitter och viker tvätt och jag bloggar:) Samtidigt ser vi på Harry Potter på 3:an. Det är ju faktiskt en bra film!!!
Har suttit på nätet och kollat på tapeter till vårt sovrum...det jobbiga är att det finns så förbaskat många att välja mellan;S Ska vara klok nu och välja en neutral tapet så man kan variera textilierna i rummet. Jag älskar ju färg!! Om vi hinner ska vi fara och kollla imorgon på morgonen innan Danne åker till Umeå:) Hoppas att vi kan tapetsera i helgen!! Sen har vi juh Albins nya rum som ska tapetseras och ena väggen i det nya kontoret. Men men ,en sak i taget...vi börjar med vårt sovrum. Uppdaterar eftersom!
Nu blir det att fokusera på filmen.....
Föresten min mage börjar bli riktigt stor;) Och ja jag vet att den är liten nu motför vad den kommer att bli, men den känns enorm...:)
Grattis Åsa till bebisen!!

 Min favorit tapet i ny tappning:) Vi har ju den turkosa i köket. Kanske blir den till sovrummet!

Kommentarer
Postat av: lillasyster

nu blev jag nyfiken..

är de DEN Åsa?

2009-04-14 @ 21:41:38
URL: http://frombergkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0