Thai...

Så  har man varit och ätit Thai mat:) Den var god tyckte jag men Danne var inte lika förtjust...han tyckte att ngt fattades, eller hur han nu uttryckte det;) Däremot var ställe lite kaosartat!! Massor med folk på liten yta som ville beställa med sig hem eller äta där, halv tomma kantiner med mat och ingen som organiserade upp det. Det var helt klart värt att barn under 6 år fick äta gratis:)
Nu sitter vi i soffan och barnen ser på Bolibompa och jag bloggar:) Danne håller på att somna (igen) han har redan sovit  i soffan idag...
Föresten så berättade vi för barnen att dom skulle få ett syskon. Olivia vart helt tokig och hoppade i soffan av lycka och Albin frågade mest om han skulle bli en storebror då:) Stört sköna reaktioner tycker jag!! Tänk att dom skulle bli SÅ glada:) Olivia berättade också för mig att min mage inte är stor för att jag har en bebis i den, nej den är stor för jag har ätit så mycket...;)
Det svåra är att få dom att förstå att det kommer att ta tid...sommaren kommer att passera och Albins födelsedag sen är det dax för bebis. Men det käns bra att dom vet om det nu:) Ville inte att ngn annan skulle säga ngt till dom om det, det hade varit konstigt!!:S
Snart ska gullungarna i säng och jag och "mannen i mitt liv" slappa lite mer i soffan!! Om jag ska vara ärlig så är jag helt död så det kommer nog att sluta med nytt försök på Sällskapsresan i sängen:)
Sov så gott....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0