UNDERBART väder:)

Klädde på barnen och tänkte först lägga mig inne och vila men jag tog ut ett liggunderlag och serverade frukt ute till mig själv och barnen:) Var så otroligt trött efter stadsturen så jag la mig på liggunderlaget i solen och jag lovar att jag nästan somnade:) Det var helt underbart!! Barnen lekte på snällt i leran vid vedförådet men vad gör väl lite lera när man får lite lugn och ro:) Dom försökte även tappert skotta fram min nya rabatt som jag gjorde förra sommaren...eller jag och jag, det var väl vi;)

 Hoppas hoppas att det här vädret håller i sig!!

 Festade på korv, stuvade mackisar och majs som är barnens favorit mat;)

Sen föreslog jag att dom skulle ta ett bad...och hör och häpna Albin ville bara duscha!!! Det måste då vara första gången som han inte velat bada. Så jag duschade av lillkillen och kastade stor tjejen i badet:) Nu ska vi spela lite spel i väntan på pappan i familjen:)

Härligt skumbad:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0