Valborgsmässoafton

Började dagen med att barnen fick ut och cykla. Vi cyklade till Åsa och där fick dom hoppa lite på deras nya studsmatta =D Olivia börjar bli riktigt haj på att cykla nu, men hon kan inte få sig iväg själv. När vi kom hem lekte barnen ute på gården och jag slappade i sen solstol B-) Sen åkte vi och köpte dörrar och virke till väggen som ska byggas...det tog ca2.5 h innan vi var hemma igen. Vi var tvungna att åka på tre ställen innan vi hittade rätt grejer :( Sen stressade vi och gjorde oss iordning för vi skulle vara hos grannen kl 16. Där vankades det grillat med en massa goda tillbehör och pannakotta till efterätt...MUMS!!!!!! Sen tog vi en promenad till "folkan" där det fanns ansiktsmålning, popcorn, sockervadd och lotter mm. Och den minsta majbrasa ni kan tänka er!!
Jag minns när jag var liten då var majbrasan hur stor som helst juh!!! Men nu får dom ingen som orkar sitta eldvakt hela natten!!!
Nu ska vi dö i soffan och om jag får bestämma så blir det sängen snart.....är helt död!!!!


Studsbollar =D

Gullungar=D
 
Olivia ville ha en blomma och Albin en dödskalle.
 
Sockervadd åt prinsessan!

Popcorn till prinsen!
 
Den "gigantiska" brasan ;-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0