Vissa dagar är bättre än andra....

Så vaknar man till en dag med snö, snö och snö!! Det har snöat hela natten och fortsätter att blåsa och snöa:( Jag som vill ha sommar och sol och värme NU!!!!!
Steg iaf upp och fikade lite för att sen åka till Konsum och stödhandla det jag glömde handla igår då vi var och stor handlade hela familjen. Idag ska jag juh fixa en tårta ttill Olivias "släktkalas" som hon ska ha imorogn. Barnen är på dagis och jag borde ha all tid i världen för att fixa det som behöver fixas....men vad gör jag. Jo jag åker till Skehamn och hittar det perfekta tyget till mina köksfönster så ny MÅSTE jag juh sy!!! Ska bara trycka i mig mina mackor som fick bli min lunch sen ska symaskinen fram:)
See you later:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0