Återbesök =)

Jag, Emma, Jack och Albin åkte till Cafe´ Lilla Hjärtat idag (igen;)
Kan inte få nog av detta mysiga lilla ställe=)
Kolla in  HÄR om du inte vet vad jag pratar om!!


Åt än en gång deras specialare Ciabatta=)
Hur gott som helst!!


Albin körde med en klassiker ;-) Plättar med sylt å grädde.




Handlade såklart!!! =)
Vem försöker jag lura egentligen...jag skulle nog aldrig klara av ett köpstopp!! ;-D


En rolig grej...
Linn som äger Lilla Hjärtat tycket att jga hade tagit fina bilder så hon skulle gärna vilja använda dom på sin hemsida=)
Självklart får hon det!!
Hade bara tagit dom men min mobilkamera men ljuset måste juh ha varit bra därinne, för annars brukar bilder innomhus bli dåliga...
Så vi får väl se om mina bilder hamnar på deras hemsida=D


Efter Lilla Hjärtat åkte vi till Skehamn.
Emma var sugen på ett brickbord som finns där.
Men det slutade med att jag köpte en stege att ha bredvid mig säng och hon beställde ett bord ;-)




Vill ha ngt att hänga upp kläder på.
Kläder som inte man haft på sig en dag som inte är skitiga men jag vill inte lägga in dom i garderoben heller...
Hänger ni med vad jag menar...?!


Nä nu är det dax för en liten paus!
Tack alla söta för alla kommentarer=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhhh...vad fint det blev med trappstegen=)



Vila så sött så ska jag iväg och jobba jag......

Kramizar Emma

2009-08-13 @ 14:36:39
Postat av: Therése

Ja, det verkar ju va ett riktigt mysigt ställe det där ;-)



En sån där stege har jag tänkt ha på toaletten sen (med handukar på) när vi kaklat om på toan på nedervåningen!

Visst är dom fina ;-)

Kram Therése

2009-08-13 @ 16:55:49
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: Junitjej

Så coolt med en stege intill sängen!!

Vilken fin tapet!

2009-08-13 @ 20:06:05
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Therese - Lurans blogg

Kanonsnygg stege!!!

2009-08-14 @ 07:32:37
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Birgitta

Har oxå en stege i sovrummet, för där den står är det så trångt att det inte fick plats nån stol att hänga kläderna på och sen har jag en på toa oxå för träningskläderna :) kanon är det....

2009-08-14 @ 17:22:08
URL: http://birgittabergkvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0