Besökare =)

Jag som trodde att jag skulle vara själv med barnen hela dagen idag...
fick massor med besök ;-D


Först kom min
syster förbi och drack en kopp kaffe.
Just när hon var på väg hem så kom
Emma hit cyklandes =)
Och i samma veva kom
Åsa och Siri =)

Så det blev en liten blogg träff kan man säga...!!
Massor med blogg/dator snack och ännu mer inredning och skvaller =D

Alltid så kul med sällskap!!!

Barnen har roat sig ganska bra med lite film och klippande av reklam=)

(reklamen ska juh vara bra till ngt)


Nu har jag en deg på jäsning som ska bakas ut till bröd om en stund.
Måste juh göra ngt vettigt förutom prata hela dagen ;-)



Men jag ska ärligt säga att jag längtar efter helg nu så Danne kan vara hemma och hjälpa mig på dagarna.
ÄR otroligt slut på kvällarna när han kommer hem och idag kommer han sent igen....
Det tar på att fixa alla måltider och annat under en hel dag med liten chans till att vila ordentligt.


Ska lägga mig på soffan när brödet är i ugnen!



En underbar skål som jag egentligen skulle ge bort
(från Lagerhaus) men den får stanna hemma hos mig istället  tror jag  ;-)



nä nu ringer klockan för brödet.....

Kommentarer
Postat av: Emma

Jaha...så du beslutade dig för att behålla skålen?!

Ett bra val tror du hade ångrat dig annars den är ju så fin!



Kramizar Emma

2009-08-27 @ 20:23:13
URL: http://liljan.blogg.se/
Postat av: Therése

Den där glasskålen är ju bara såå fin!

Attans också att inte vi har Lagerhaus här i stan!

Kram Therése

2009-08-27 @ 23:16:20
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0