Fredag = storstädning ;-)

Har ägnat hela fm åt att städa.
Älskar när det är rent och luktar såpa i hela huset=)
Så ikväll kan man bara sjunka ner i soffan och mysa och det är rent och snyggt hemma!
Ja jag vet...jag är en liten städfreak ;-)

Håller även på att koka en tomatsoppa som vi ska äta till lunch tillsammans med mina tekakor =)

Har bjudit hit en gammal vän som jag träffade på igår.
Vi har inte setts på SÅ länge så nu tyckte jag att det var dax=)


Nä nu måste jag ta tag i lunchen!!
Hoppas ni har en bra dag =)

Kommentarer
Postat av: Erica

hej vännen! Tyvärr blir vi inte grannar :-( Det va verkligen världens finaste hus och vi ville verkligen ha det. Men priset steg med 50% på de..så vi avvaktar. Kraam!

2009-08-14 @ 10:52:37
URL: http://visitmyblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0