Fundering...

Läste just Lisas Finaste där hon skrivit om köpstop...

Jag borde verkligen anamma den iden!!
Men jag vet inte om jag klarar av det...  Borde göra ett försök i en månad iaf...
Sen kommer jag juh säkert att vilja handla julgrejer ;-S
Jag vet juh hur jag själv fungerar!!
Pengar brinner i mina fickor när det kommer till inredningsprylar!!
Jag är inte lika intresserad utav kläder som inredning, barnen behöver juh alltid kläder, dom växer juh ur det mesta på en gång . Så kläder skulle få inhandlas.
Men som sagt det är inte kläder som är problemet!!!



Om jag skulle satsa på KÖPSTOPP så måste det vara på riktigt,,,,ingen halv variant!!
Ska fundera på det här!!!






Kommentarer
Postat av: c

ska också prova på det nu i september..

Läste det i en föräldra tidning, dom hade 1 år men det lät för jobbigt..



dom fikade inte ute ens, knappt gick på kalas..

Fast nog spar man in en hel del pengar..

kramisar

2009-08-12 @ 10:47:38
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: Therese - Lurans blogg

Jag har också köpstop, det enda som häver det är att jag gör mig av med en sak i utbyte... fungerar si så där ;-) Hi,hi!

2009-08-12 @ 10:53:29
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0