MVC

Barnen var som små ljus hela tiden hos barnmorskan! =)
Trodde faktiskt att dom skulle bli lite uttråkade men inte det...

Hur som helst så gick deh hela väldigt bra=)

Har gått upp nio kg sen inkrivningen och det är super bra =)
Hjärtljuden på bebben, som för övrigt var helt vid i magen som vanlig när hon var där och klämde låg på 150/min
Hade börjat få lite lågt järn, 106 låg det på så nu blir det dax för lite tillskott...hatade att äta järntbletter sist men BM pratade om en ny tablett som skulle vara bättre!
Mitt bltr är 100/60 så det är juh helt perfekt =)
Och blodsockret var 4,6.

Efter besöket hos BM så åkte jag och barnen och hämtade upp Emma som hade lunch och åkte till STIGS konditori och käkade lunch.

När vi åkte därifrån upptäckte jag att min börs var borta!!!
PANIK!!!!
men jag visste vart jag lagt den iaf, så det var bara att vända om igen.
Hjälpte Albin på toaletten när vi var på STIGS och då la jag den på skötbordet...
när jga kom dit var den inte kvar inne på toaletten men som tur var så hade ngn vänlig själ lämnat in den till kassan =)
Även om man inte har några kontanter i den så har man juh en massa annat som man är rädd om!

Väl hemma så kom mamma och hämtade upp lillgumman som ville komma och sova hos dom så nu är det bara jag och prinsen hemma.
Här har det just börjat regna så lillkillen ligger i vår säng och tittar på en film=)

Eller liten och liten...han börjar bli så stor!
Hur gick det till?!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Höga hjärtljud = tjej!! Det vet du va??



Måste säga att det där blodtrycket lät väldigt konstigt!!



Hälsn. Lisa

2009-08-11 @ 14:46:47
URL: http://lisasfinaste.blogg.se/
Postat av: Therése

Ser skönt ut där han ligger, lillkillen!

Tycker du han är stor nu...vänta bara till bebben kommer, blir han jättestor på en gång :-)

Har du några gissningar förresten på vad det kan tänkas bli denna gången?

Kram Therése

2009-08-11 @ 19:44:11
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: Anna Söderberg

Jag har också väldigt lågt HB och jag tycker inte heller om att ta de där jäkla järntabletterna. Vad var det för nya tabletter din mvc-tant tipsade om?

Jag tar Niferex nu...

Ditt tryck låter lågt tycker jag. Men jag vet å andra sidan inte vad du brukar ligga på. Men 100 i övertryck är lite väl lågt, eller?



Ha en bra dag!

Kram

2009-08-12 @ 09:01:15
URL: http://ansobloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0