UTE...

Idag är det riktigt varmt ute=)
Så efter jag dammsugit och skurat golvet här nere så gick jag ut till barnen och fixade lite på gården=)


Mina klätterapor;-)
Man får hålla sig för att inte ta ner dom...men peppar peppar än har dom inte rammlat ner och slagit sig...
Och barn är juh barn, jag klättrade massor när jag var liten;-)



Gjorde lite höstfint i min ljuslykta som hänger vid entren=)
Här brinner det nästan alltid ett ljus under hösten och vintern.

 
Kan inte få nog av min "Jackmani" sen kommer det en annan blomma som jag inte vet vad det är.


Morotslandet och rädisorna=) Älskar rädisor!!!


Hade tänkt åka och köpa lite "höstprakt" idag när Danne kommer hem.
Får fota lite mer sen;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0