Bad, mm =)

På  eftermiddagen åkte vi till Edda och badade=)
Det var super kul och barnen simmade massor med deras simpuckar på;-)

Macke med familj kom lite senare än oss men vi hann umgås en stund iaf.
Tog tyvärr inga kort i badet :(
Jag och Olivia satt länge i bastun med hårinpackning i håret och bara njöt av värmen...
tror hon är snäppet värre än mig på att basta, jag var tvungen att gå och skölja av mig för det var SÅ varmt men hon satt lugnt kvar=)


Vi kom hem vid 6 tiden så jag skyndade mig att laga till en lasagne som vi njöt av till middag!
 
Super smarrigt!! Massor med våran egenodlade sallad till=)



höll nästan på att glömma...
Jag har juh gjort en virkadskål också idag, Får se imorgon när den torkat om den blev nå bra;-)
 
Hittade iden till den hos Fru Sätterlund. Kolla in hennes blogg den är super=)


Har även tagit tag i det STORA kaoset!!!
Vårt överfulla förråd fick sig en genomgång...så nu blir det loppis i Folkparken på söndag om vädret tillåter det;-)


Nä nu tror jag att det är dax för lite kvällsfika =)

Kommentarer
Postat av: Anette

oh, ska du ha med några av albins kläder? :) jag kommer nog dit å fyndar i alla fall. I söndags kom jag dit klockan 8.20 å skulle ställa upp mitt bord å då va de nästan fullt, så va i tid...

2009-07-22 @ 23:09:00
URL: http://monkeymama.blogg.se/
Postat av: Pysseliten

Härligt med bastu :) Och en fin skål på gång ser jag Kul :)

2009-07-23 @ 07:54:29
URL: http://pysselien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0