Fortsättning följer...

Har fortsatt med bakandet och fixandet idag =)
Passar bra eftersom vädret inte är det bästa...det kommer lite regnskvitter nu och då.

Vi har även hunnit med en tripp till Coop och en tur med bilen för att kolla in lite projekt som Danne har på G.

 Har bakat maränger efter Leilas recept =)

 Massor med hallongrottor=) Sylten rann ut som vanlig....

 Gjorde även en till virkadskål inatt som hade torkat till idag=)

 Danne har satt upp min nya belysning. Han är bra mig älskling;-)


Funderar på hur jag ska göra med mitt skåp till vardagsrummet....färgen är inte helt bra. Funderar på att skita i att den inte är helt vit och ställa in den och se hur det ser ut...det kanske inte blir så tokigt iaf... :O

Nä nu ska jag ut och kolla hur deet går för älsklingen med jordgubbslandet...
Ha det bra, och TACK för att just du tittade in hos mig ;-)

Kommentarer
Postat av: Therese - Lurans blogg

Pröva skåpet är mitt tips, kan bli bättre än du tror! "Perfekt" är inte alltid det vackraste... Kram kram

2009-07-24 @ 18:49:21
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0