Fredag...

Hade så svårt att somna igår...tror att sist jag kollade på klockan var den vid ett =S
Sen vaknade jag vid 4tiden av att båda barne låg i vår säng och då gav jag upp och gick och la mig på soffan...
Det är en lite kritisk tidpunkt att bära tillbaka särskilt Albin som lika gärna skulle kunna vakna, bli förbannad för att han inte får ligga med oss och tycka att nu får det vara morgon...
så som sagt det blev soffan för mig.
Det jobbiga var att jag frös massor...vi hade bara en filt i soffan så den fick agera täcke men det var lite kallt ändå.
Vid sjutiden när det började röra på sig inne i sovrummet gick jag och la mig i sägen igen.
Danne och barnen steg upp, han hade nämligen lovat att han skulle komma till Klutmark och hjälpa hans pappa med nå solfångare som skulle upp på taket.
Så jag sussade glatt vidare =)

Steg upp vid 9tiden och åt frukost i lugn och ro och läste lite bloggar;-)
SKÖNT!!!

Sen åkte jag in till stan och kollade upp lite priser på färg till vardagsrummet och lite annat som jag funderar på att sätta upp ;-)
Ni får bilder när arbetet är påbörjat=)

Åkte till Klutmark när jag var klar och har varit där hela dagen=)

Olivia stannade kvar hos farmor och farfar så vi har bara prinsen hemma =)
Vi sitter och mumsar på jordgubbar och glass!

 Max njöt av pannkaka med blåbärssylt=)

 Barnen lekte med farfars gräsklippare=)

 Hur  många karlar krävs det för att sätta upp en solfångare;-)

 
Prinsen äter jordgubbar med glass och chokladsås;-)


Kommentarer
Postat av: Therése

Vilken underbar bild på lille Max som äter pannkakor...blåbär precis överallt :-)

Kram Therése

2009-07-31 @ 21:55:56
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0