Gårdagen...

Vi följdes åt och skulle lämna barnen i Klutmark och käkade lite lunch där=)

 
Vi hade tagit med oss barnen cyklar så dom tog en liten provtur medans vi var kvar=)

 
Dom har en sån otroligt fin damm! En sån skulle jag också vilja ha ;-)


Sen åkte vi till barnmorskan och allt var bra med den lille, och mammans alla prover var också bra =)

Skyndade oss hem för att göra oss iordning för middag på Oleary´s och sedan festival. Vi hade en jätte trevlig kväll men det var lite väl mycket trängsel i öltälten för min smak. Sen är det ju ett stort problem att jag inte kan dra in min mage så alla som vill tränga sig förbi kommer förbi...trodde att jag akulle bli galen på all trängsel!!
Men hur som helst så minns jag inte när jag skrattat så mycket senast som jag gjorde när vi satt och käkade =D
Vi åkte hem vid 12tiden och det var lagom tycker jag=)



Jag hatar att vara med på kort men jag tänkte visa er min blonda frilla;D
Känns bra att vara ljus nu på sommaren!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Snyggt med blont!! Du passar i det.

Trevligt att höra att ni hade kul på festivalen och att allt är som det ska med bebis och mamma! Du växer väl så det knakar nu, kan jag tänka!

Trevlig kväll!



Kram Lisa

2009-07-03 @ 21:32:32
URL: http://lisasfinaste.blogg.se/
Postat av: Therése

Va fin du var i ljust hår!

(Alltså..minst lika snygg i mörkt också, men visst är det kul med ljust på sommarn!)



Håller med dig, dammen var ju jättefin!

Kanske blir ett framtida projekt för dig som gillar att fixa i trädgården ;-)

Kram på dig!

2009-07-04 @ 14:44:35
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0