Grönan...

Lördag och solen sken blandat med lite moln. Vi hade bestämt att om det inte var för dåligt väder så skulle vi dra till GrönaLund  så barnen skulle få åka lite karusell=) Varken jag eller Danne kan åka karuseller utan att sen dö så vi var inte så sugna på "vuxenkaruseller"!
Men barnen åkte som sagt en massa karuseller och Danne hakade på i Lustigahuset och lite annat=)



 

 

 

 




Skrattade så jag höll på attt dö åt den här bilden..=D Barnen ser helt skräckslagna ut på bilden men så fort dom kom ner ville dom åka igen=)

Det gick sjukt mycket pengar kan jag säga...dom är bra på att ta betalt!!
Men som sagt det var hur KUL som helst, och barnen var jätte snälla och nöjda med dagen=)

Imorgon bär det av med den STORA båten till Åland på en dygnskryssning=)
Jag längtar nog mer än vad barnen gör... ;-)


Tog ett kort på mina nya skor=) Jätte sköna ECCO skor.

Hoppas att vädret håller i sig så vi slipper oväder på båten...!!
Ha det gott!!!

Kommentarer
Postat av: Be Inspired -Inreding och design

hihih ååå såå härligt med grönan!!!! =) hoppas allt är bra med dig!!!



Kraaaamar

2009-07-11 @ 22:15:19
URL: http://decoratemebaby.blogg.se/
Postat av: SARA

Finfin blogg! Besök mer än gärna min,

tingelin /SARA

2009-07-12 @ 23:46:04
URL: http://theblackrose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0