Karuseller och kyla...

Vi var in på festivalen med barnen för dom små ville åka karusell...
Det var SVIN kallt!!!!
Om det  inte hade blåst så hade det säkert inte varit lika kallt. Hur som helst så åkte dom lite karuseller och vi som inte skulle käka lunch i stan gjorde det iaf.
Jag åt den obligatoriska Langos, Danne åt en oxfilerulle och barnen åt korv=) Gott var det!!!

  

När vi kom hem så deckade jag på soffan och sov i 1h. Det var en välbehövlig vila!
Jag har fått så himla ont i mina jäkla fogar så nu är det riktigt kört när det gäller att gå längre stunder...

Resten av dagen har vi spenderat till planering av semester....
Vi hade juh bestämt oss för att åka till Finland men vi började svikta lite. Man är juh så beroende av väder vär man åker till ett vattenland och havet och när jag inte känner mig så värst pigg heller....
Så nu har vi tänkt om och det bär av till Stockholm istället där vi har gratis boende och en massa kompisar. Så tar vi en dygnskryssning till Åbo så barnen (och jag) får åka den STORA båten ;-)

Nu är det dax för middag.
Ha en bra kväll!!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Låter som en bra semester det oxå!''

Alltid bra om det blirlite billigare

2009-07-04 @ 19:57:09
Postat av: ☆Camilla Nordin☆

Jobbigt att ha ont i fogarna :-(

Jag hade fruktansvärd foglossning med Tindra. Jg har ont än idag & hon har nyss fyllt 5 år.



Ta det lugnt & gå inte för mycket

Kram

2009-07-04 @ 20:47:17
URL: http://camomillan.blogspot.com/
Postat av: Therése

Glada barn :-)

Alltid kul att få åka karusell ;-)



Usch, va tråkigt att du har sån värk, inget vidare!

Men det blir nog inte fel att fira semester i Stockholm heller!

(Många mysiga butiker Maria) :-)

Kram Therése

2009-07-05 @ 11:46:01
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0