Mer presenter ;-D

Tänk vad bortskämd man är!
Har fått en massa underbara presenter =)

 
Underbara glaslöv som man kan hänga i tex fönstret.
Dom fick jag av svärmor och svärfar + pengar =)
Och vackra blommor!




Av Dannes syskon fick jag ett presentkort på MIO! Kan inte bli bättre jag som vill handla en hylla där;-)



Av min bror med familj  min pappa, Susanne och Syrran med familj fick jag ett vackert smycke!



Nu ska här bakas!!!
Fick en hushållsassistent av min mamma, Ivan och mina två småbröder=)


Flera fina grattiskort blev det också.

Nu blir det att diska och plocka som vanligt när man har haft gäster.
Hoppas er dag varit lika bra som min!!! =)



Kommentarer
Postat av: Emma

Vilka underbara presenter du fått=)

Hoppas du haft en helt super bra dag=)

Kramizar

2009-07-29 @ 22:08:51
URL: http://liljan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0