PAAAARTY!!!

Regnet vräkte juh ner hela dagen igår så festen blev flyttad från Magnus och Veronicas carport till Anna och Anders underbara inglasade altan ;-)
Helt perfekt!!!
Det var SÅ otrologt fuktigt ute igår så det var inte trevligt att vara ute....

Det var en helt underbar fest med massor med skratt och barnen var hu rsnälla och goa som helst!!
Det var barn i alla åldrar...
Från tonåringar som inte gjorde så mycket väsen av sig till barn i åldrarna 9, 7, 6, 5, 5, 5, och snart 4 =)
Så det var fullt med ungar vill jag lova ;-)



 Långbordet med dom vuxna.


 Barnen fick glas till efterätt =)




  
Det var juh Mexicanskt tema och självklart fanns det en  piniata (eller hur det nu stavas)
i form av en Nemo ;-)


Min telefon fick slut batteri så det blev igea mer kort för min del :(


Jag var så otroligt trött fram mot 24 tiden men jag höll  ut till 24.30.
Då gick jag hem i regnet och kröp ner i min sköna säng =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0