Packning...

Hur svårt ska det var egentligen...att packa menar jag?!
Tycker nästan att det är svårast vad jag själv ska ha med mig ;O Ett krux är juh att jag inte kan ha så myckt kläder heller...
Sen kommer vi till barnens kläder...
Danne har sagt at han kan juh packa åt dom men jag klarar nog inte av att släppa allt så han får göra det.
Hur som helst så blir det en massa kläder och en massa andra prylar när man ska åka bort en längre tid.
Förövrigt så blir det mycket grejer när man åker bort med barn även om man bara ska vara borta en kort stund ;O

Nä nu måste jag återgå till packandet och lagandet av lunch!

Här tittar solen fram ibland bakom molnen =)

Kommentarer
Postat av: Therese - Lurans blogg

Vilken underbar pionbukett du fick, och jag hoppas ni får det toppen i stockholm!!! Kram kram

2009-07-08 @ 14:02:38
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Emma

Kan tänka mig att ni behöver en hel del med er och mer lär väl få följa med hem=)

Kramizar

2009-07-08 @ 22:20:56
URL: http://liljan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0