Sovmorgon...

....kan man kungt säga att vi tog oss idag! Vi har just stigit upp ;-)
Vi brukar aldrig ligga längre än till max kl 9, och då brukar manligga vaken ett tag. Men idag har vi sovit som stockar!
Barnen har bänkat sig upp och tittar på barntv och Danne håller som bäst på att koka gröt till frukost.




Idag är vädret lite ostadigt ser det ut som...kan nog börja regna när som helst samtidigt som solen kanke tittar fram också....
Vet inte riktigt vad som ska hittas på idag.
Macke, Cristina och Max hade funderingar om att fara på Edda och bada, så vi får väl se om vi hakar på dom dit. =)


Föresten jag vann över Danne i BUZZ bigquiz igår!!!!
Jag rent ut sagt utklassade honom=) HAHA
Ja ok....när vi spelade i förrgår så vann han över mig....men det är endå inte så vanligt att jag vinner över han som jag gorde igår och då måste jag få skryta lite... ;-) hihi


Vi tog även ett långt VARMT bad igår med lyxiga
produkter från Lush =) Badolja och skum....
 Har kommit på att alla livets frågor kan diskuteras i badet...det har blivit en litan tradition att ta ett bad och samtidigt prata igenom saker! Helt perfekt=)


Nä nu måste jga sätta igång med dagen...
Ha det bra och tack för att ni tittar in hos img=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0