Torsdag och vackert väder =D

Det känns som att allt kretsar kring hur vädret är....haha
Men jag blir onekligen mycket gladare när jag vaknar och solen skiner än när det regnar!

Idag är det dax för kalas nummer två ;-)
Kompisar kommer hit idag kl 14.00 och då bjuds det på fika på längden och tvären...hihi

Har tvär dammsugit och skurat nedervåningen nu på morgonen.
Danne förstår inte varför jag inte vill ha kaffe fläckar på golvet (som blev igår)...
Han tycker att det kommer juh ändå att bli skitigt när vi ska ha gäster idag också...
Men jag funkar inte riktigt så!!
Jag vill gärna att det ska vara städat och snyggt...det är väl en liten sjuka som jag har antar jag ;-)
Hur som helst så är det gjort nu och jag funderar på att sätta mig ute i solen en stund och njuta medans den lyser :)

Hoppas solen skiner hos er också!!

Kommentarer
Postat av: fru Sätterlund

Här lyser solen med sin frånvaro :( Vi hade dock sol igår så man ska väl inte klaga...



Får passa på att gratulera också!

Hoppas du får en underbar dag!

Kramar Therese

2009-07-30 @ 18:10:19
URL: http://tesbrandt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0