Väder...

Vaknade vid 8 tiden och såg att solen sken in genom mitt fönster....
Jippi en dag med sol...

Men det verkar inte riktigt så, det är ganska molning också!
Men efter tre dagars konstant regn så behöver jag och inte minst mitt jordgubbsland lite sol och värme;-)

Idag blir det nog fortsatt målning av diverse möbler som jga ftt för mig ska bli vita ;-)
Älskligen hjälpte mig att slipa upp dom ordentligt igår sen var det bara för mig att använda min nyinköpta grundfärg så nu j-klar ska färgen fästa bra!! =D eller hur det nu blir.....



Nä nu är det dax för frukost!
Ha en super bra dag!!!



(googlebilder)

Kommentarer
Postat av: Katta

Så där var det här med vaknade först tidigt och solen sken, somnade om och vaknade upp till nåt tjockt grått. Undrar varför solen skiner mest när man sover. Lycka till med målningen, kram Katta

2009-07-27 @ 11:23:44
URL: http://rostigarosor.blogspot.
Postat av: Therése

Lycka till med målningen!

Samtidigt som det är roligt,

är det ändå mycket jobb att måla om!

Kram Therése

2009-07-27 @ 12:18:10
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: Inspirera Mera

Vad spännande med ett målarprojekt, hoppas du visar resultatet sen.



Svar: Det är bara bra med mig och det går bra på jobbet. Trivs riktigt bra. Hoppas allt är bra med dig och att du får det soligt och varmt. Kram Sandra

2009-07-27 @ 13:32:50
URL: http://inspireramera.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0