Barnen

När jag var påväg hem så messade sambon och sa att barnen ville sova hos farmor och farfar, var det ok? Självklart är väl det ok tyckte jag...bara han pussade upp dom ordentligt från mig. :-)
Så detta har inneburit att jag helt ostört har kunnat plocka och fixa här hemma nu på morgonen.... vilket inte inträffar ofta måste jag tillägga ;) Och Danne har staplat ved som han hämtade igår. Det är helt otroligt vad man ändå saknar dom små liven när dom inte är hemma! Det är ju iofs ganska skönt att få sova ostört på morgonen men jag älskar ändå när dom kommer och kryper ner och myser. Nu bär det iaf av till Klutmark för lunch och barnhämtning...
Ha en underbar dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0