Dagarna dom går och går....

Tänk att tiden går SÅ fort....den här dagen har bara sprungit iväg idag.
Jag har varit till min chef på morgonen för att fixa med alla papper för sjukskrivning, semester och föräldraledigt. Sen skulle hon fylla i en massa papper för att jag sökt havandeskapspenning. Måste tillägga att jag tycker att dom papperna jag skulle fylla i var helt otroliga (inte på ett possitivt sätt). Frågor som tex. Förekommer det tunga lyft på ditt jobb? Hur många? Antal kilo? osv....kan folk verkligen svara på hur många lyft dom gör per dag när dom jobbar på ett lasarett....och antal kilon...man blir lite mörkrädd när man ska fylla i ett sånt papper :O

 Hur som helst, sen åkte jag och hämtade Åsa och drog med henne på Ö&B för att hitta en vaxduk som Albin kunde ha på sitt skrivbord. den här blev det =)


Sen åkte vi till Emma med mat och jordgubbar. Hon hade fått åka från jobbet för att hennes lillkille hade ramlat och gjort illa foten (ungefär på samma ställe som Albin) så han var jätte ledsen och ville inte gå på foten :(
Stackars liten!!
Men han sken som en sol då han fick jordgubbar och glass iaf. =)
Lycka till hos doktorn Jack!!
Nu måste jga dra med mig kidsen till Ok för att posta en MASSA papper till FK...SUCK!!!!

Kommentarer
Postat av: Therése

Ja, jag kommer ihåg vilka knäppa frågor det var när man sökte havendeskapspenningen!

Min chef bara skakade huvudet åt det, tyckte det var lika dumt han!

Hoppas det går igenom smidigt nu, så dom inte ska hålla på å krångla (för det är dom minsann duktiga på)



Ha det så gott ;-)

Kram Therése

2009-06-10 @ 15:37:17
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: FURNISH.etc

Verkar vara riktigt skumma frågor!



När slutar du jobba? Blir härligt och bara ta hand om dig o magen va? Så spännande!

2009-06-10 @ 16:39:30
URL: http://furnish.blogg.se/
Postat av: Siri

Asch! Då kan jag ju inte tjuvta från dig ;)

2009-06-10 @ 19:02:51
URL: http://dorowatt.blogg.se/
Postat av: Sussi

Hej på dig! Kul att ha tittat runt här, läcker vaxduk du fick tag på till skrivbordet.

Försäkringskassan dom är inte att leka med jag håller med, tyvärr! Har egen erfarenhet i den frågan.

Ja varv i trädgården kan det aldrig bli för många av!!!

Tingeling Sussi

2009-06-10 @ 19:23:48
URL: http://gardenhouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0