IKEA

I LOVE IKEA säger jag bara =) Jag blir lite galen när jag kommer dit...jag shoppar för glatta livet och handlar alldeles för mycket! Det var verkligen hur trevligt som helst att åka igår...bara jag och EMMA, så vi hade massor med plats i bilen. (jag tor att vi båda var liteeshopping galna igår ;) Kolla in hos henne så ser ni vad hon har köpt=)
Här har ni lite av min fynd=)

 Har läng velat ha en hylla här så jag kan ställa upp lite grejer=)

 Så här blev helheten=)

 En lång tavellist där det rymms massor=)

 En svart steghylla

Självklart handlade jag massor mer,  ska fota lite mer sen ;)


Kommentarer
Postat av: Emma

Gud så fint det blir! Du är så duktig på att få ihop allt.

Kramizar E

2009-06-07 @ 11:29:15
URL: http://liljanblogg.se
Postat av: Pillan

Åh Ikea är juh så roligt, jag längtar tills vi kommer till sundsvall då ska vi in där på ikea en stund :) //Pillan

2009-06-07 @ 13:44:36
URL: http://www.mellanbuskarochtrad.blogspot.com
Postat av: pysseliten

Ser kanon fint ut :) Kul att shoppa loss lite

2009-06-07 @ 14:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0