Måndag...

Idag är barnen på dagis och Danne jobbar hemifrån. Jag sov på tok för länge...jag blir bara tröttare av att sova för länge :(
Solen skiner och det är riktigt varmt idag =D
Jag har hunnit fixa lite med mitt målarprojekt, dammsugit och skurat golvet och satt in en plåt med bröd i ugnen =)
Det gäller att vara effektiv när man inte har barnen hemma....

Senare idag får vi främmande av Rickard, Emma och Elsa. Så jag ska hämta barnen tidigare från dagis.
Sen blir det att grilla lite och dom andra får väl dricka lite vin medans jag tittar på ;-)

Nä nu blir det att fixa lite lunch innan jag ska ut och vila i min solstol=)

Glöm inte bort att berätta lite om Kalajoki (Finland) om ni varit där!!!
Skulle vara kul med lite tips ;-)

Kommentarer
Postat av: fru Sätterlund

Oj, vad du har hunnit med. Själv får jag ingenting gjort känns det som... Ikväll har jag och dottern varit på Peace & Love en stund, det var så skönt ute och härlig stämning :)

Ha det gott,

Kram Therese

2009-06-23 @ 23:21:28
URL: http://tesbrandt.blogspot.com
Postat av: Therese - Lurans blogg

Så effektiv du varit, jag blir grön av avund. Själv har jag en gillestuga att lasera och så skulle Lurans rum ha tapetserats... men jag vill bara soooova. Ingen bra ekvation ;-) Hi,hi. Hoppas ni får en bra dag! KRAM

2009-06-24 @ 08:01:17
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej Maria!

Oj vad många fina inlägg jag har missat här:)

Ska ni åka till Finland i sommar!! Åh så kul! Pappa kommer ju från Finland så jag har varit där en hel del men tyvärr inte i Kalajoki..



Ha en bra dag,

Kramis Jenny

2009-06-24 @ 10:49:04
URL: http://www.hemmapakrakered.blogspot.com
Postat av: carola

hej tjejen...



Hoppas allt är bra..

Vi njöt av sol och bad i går, solen skiner även idag..Ska dock handlas nu på fm, sen blir det hem och njuta..

Stranden väntas i helgen + ockelbo marknad

kram kram

2009-06-25 @ 08:44:30
URL: http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0