Nya tag ny dag...

Vaknade av att lill prinsessan kom till vår säng kl 7.30 i morse. Upptäckte att  Danne redan var uppe och hade farit ut på en springtur (han är för hurtig;) Albin var som vanligt redan i vår säng så vi låg kvar och myste en stund. Sen blev det frukost dax och Danne följde med kidsen till dagis medans mamma gjorde sig iordning...
Sen åkte jag till Ragg till Jenny för att hämta hem min mammakläder. Börjar bli less på att jag inte ha några byxor överhuvudtaget som passar så nu var det dax. Stannade hos henne ett tag och fika lite (eller lite och lite ni känner väl mig vid det här laget;)
har även hunnit med en powernap i vår SKÖNA soffa och nu är det dax att hämta mina små raringar på dagis =)
Dagarna dom bara springer förbi...känns som att jag inte hinner med....


Utsikten fårn bilen på väg hem från Ragg. Det är SÅ otroligt vacker där =)

Kommentarer
Postat av: pysseliten

Ser mysigt ut :)

Du en fråga på kalla såsen ska äpplena va i små tärningar eller rivet ?

2009-06-09 @ 18:05:52
URL: http://pysseliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0