Pyssel

Igår kväll när barnen lagt sig kom Emma förbi för att göra mig sällskap och göra lite trädgårdsdekorationer=) Jag älskar att pyssla och för några år sen gjorde jag jätte mycket "luffarslöjd" eller vad det nu heter....och nu har jag kommit på att mycket av det jag gjorde kan man ställa ut i trädgården och det blir jätte fint =)
Sen har jag även kommit på lite nya grejer man också kan tillverka av elefanttråd, pärlor och prismor =)

En stor trollslända eller mygga kanske ;) Sen är det bara att snurra fast den på en bambupinne eller ngt annat som man kan sticka ner i jorden.

En blomma perfekt att sätta ner i en kruka med fina blommor;)

Vi gjorde även fler grejer men jag hann inte fota allt=) Har haft funderingar på om man skulle sälja lite av sitt pyssel...får se hur det blir med det...

Kommentarer
Postat av: pysseliten

Kul :)har du sett mina jag gjort kvinnan och mannen stålkvinnan och mannen Jätte kul att göra

2009-06-04 @ 09:52:43
Postat av: Therése

Vad fräcka!!

Visst är det jättekul att pyssla, önskar bara man hade lite mer tid till det ;-)

Kram på dig!

2009-06-04 @ 13:21:20
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0