Underbara blommor

Visst är det underbart när man hämtar barnen och dom pussas och kramas när man kommer...sen har dom plockat massor med ängsblommor som överaskning=)


Nu har man åter blivit gräsänka (eller vad det nu heter) Danne har åkt till Kiruna och kommer inte hem förens imorgon kväll :(
Men innan han åkte hann vi iaf med en fika hos grannen som hade gjort en super god rabarberpaj, sen satt vi upp hyllorna i Albins rum och jag skruvade ihop hans nya skrivbord.
Jag la lite demonstrativt fram lite annat som ska skruvas upp ute på huset (ganska högt och jag vågar mig inte upp på nån stege) annars hade jag gjort det själv....och Danne lovade att han skulle sätta upp det imorgon eller senast på Tisdag ;-) vi får väl se hur det blir med det...
Nu ska jag mysa med knoddarna innan dom ska i säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0