Veckan

Har som synes ingen bloggork! Men jag tänkte snabb uppdatera veckan=)
I måndags kom juh Rickar, Emma och Elsa hit och vi grillade god mat=)
Det blev så att dom stannade över och vi sjöng lite Singstar och spelade Buzz.

 
Barnen lekte jätte bra och vi hade två prinsessor och en chaufför ;-)
 

På Tisdagen sken solen och vi bestämde att vi skulle haka på dom till deras stuga. Danne jobbade juh men han kunde jobba därifrån så det passade perfekt=) Vädret blev lite växlande med åska blandat med het sol...
Det badades badtunna och solades =)


Under skyfallet la barnen ett gigantiskt pussel.

Onsdagen bjöd på strålande sol och barnen var på dagis. Jenny ringde och ville ha sällskap till stan så jag hakade på sålart. Det enda jag handlade var ett par bikinitrosor för 19 kr!!! på Stadium;-)
Mina som jag hade förra sommaren är i storlek 38 och det är en ANING för litet för mig....:O

Jenny ska också ha en liten i September, hon har en super go mage=)
Hon shoppde loss på mammakläder, hoppas jag får pengar imorgon så jag kan handla lite jag också;)

Här kommer föresten en bild på mitt målar projekt =)

Målade vår skabbiga postlåda samma färg som huset och klippte ut lite bokstäver=)
Det blev faktiskt rätt så bra (det kunde inte bli sämre iaf;)

Idag har det varit ännu en dag med strålande sol och värme. Så jag tog med barnen och åkte och hämtade upp Jenny och Gry så åkte vi till en badstrand och bara njöt hela dagen:)


Det har verkligen varit en super härlig dag!!

Har även hunnit med en tripp till frissan så nu är jag blond igen;-)
Bild kommer sen....

Nu måste jag ta igen lite stök här hemma. Hoppas ni har en underbar kväll!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej!

Ni verkar ha det lika trevligt som vi :)

När får Daniel semester då? Vi får väl se om vi hinner ses!



Ha det bra! :D



Hälsn. Lisa

2009-06-25 @ 21:45:25
URL: http://lisasfinaste.blogg.se/
Postat av: Emma

Va´snygg postlådan blev, som ny!

2009-06-25 @ 21:53:00
URL: http://liljan.blogg.se.
Postat av: Lisa

Jag hade inte tänkt att vi skulle gå på festivalen i år. JAG ska i allafall inte dit, kostar ju massor och det bara för att gå omkring eller sitta i ett trångt tält. JAg kan tänka mig 100 andra saker jag hellre gör för pengarna. Det blir att gå på dagen med barnen och ev. torsdagkväll.



Kram

2009-06-25 @ 22:06:29
URL: http://lisasfinaste.blogg.se/
Postat av: Therése

Jag tycker dom flesta bloggar allt mindre ju finare vädret är ;-)

Själv har jag inte alls haft nån lust de sista dagarna.



Vilka mysiga bilder du tagit!

Och brevlådan blev ju jättefin!

Våran är helt ihoptejpad, så där räcker det inte med lite färg inte!

Får bli till att köpa ny istället :-)

Ha det så gott nu!

Kram Therése

2009-06-25 @ 22:16:54
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: Be Inspired -Inreding & design

Vilka underbara bilder, ni ser ut att ha haft det toppen. Precis som jag. Solen skiner och man blir så OERHÖRT glad :-D Man vill bara vara ute, synd att bloggandet kommer lite i skymundan då bara, haha! Hoppas allt är bra med dig också vännen!!



Kramar Sofie

2009-06-25 @ 22:45:02
URL: http://decoratemebaby.blogg.se/
Postat av: Therese - Lurans blogg

Vilken underbar vecka, och härliga bilder!!! Och nu blev jag inspirerad, idag ska jag ta fram min nyinköpta trälåda som inhandlades i vintras och måla den vit och trycka den - tack för inspirationen!!! Hoppas solen lyser på dig, och en rIKTIGT trevlig helg önskar jag dig! Kram

2009-06-26 @ 07:36:11
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Amanda

Vilka underbara bilder. Härligt att sommaren kommit hit på allvar nu! ^^



Passa på att njut man vet aldrig hur länge det varar! :o)



Hoppas ni får en riktigt fin fredag och helg!

Kram

2009-06-26 @ 08:02:59
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0