Barnmorskan

Är just hemkommen från barnmorskan. Det är mkt man ska tänka på som gravid:)
Äta rätt
Vila
Motionera
En massa tider som ska inbokas
mm
Men jag kan tillägga att alla mina prover såg jätte bra ut...ingen HIV;) Har lite lågt tryck vilket kan göra mig lite snurrig ibland men hellre det än högt! Mina tidigare graviditeter fick man lyssna på bebishjärtat hela tiden men inte nu längre, det tycker jag är synd:( Det är mysigt att höra lilla hjärtat picka:) Sen går man inte dit så ofta nu heller, och det kan ju iofs vara bra då man redan är ganska fullbokad som det är. Fick iaf veta att jag ska på uljud runt den 11 maj:) Funderar om man ska ta med storasyskonen då så dom får se (om man får göra det). Nä nu ska jag hämta mina underverk från dagis och dra iväg på kalas. Mår föresten lite bättre idag...hoppas att det håller i sig:)
Ha det gått!!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0