Morgon

God morgon eller vad mornar nu är...Albin vaknade kl06.15 trots att han somnade sent:( Han vägrar sova!! Käkade en frukost bestående av Kellogs special K med jordgubb och mörkchoklad (ja jag har fallit för reklamen:) Det smakade väl så där...inte det bästa jag har ätit!! Idag drar vi till mamma, tänkte plocka lite påskris och bara njuta av att bli lite bortskämd!! Hade hoppas på strålande sol men det kanske kommer sen idag. Nä nu måste jag packa lite grejer som jag ska ha med mig...mkt kläder blir det när man har två små skitar som ska vara ute hela dagen...eller jag har tänkt att dom ska vara ute hela dagen sen får vi väl se hur verkligheten ser ut:) Ha en bra dag!!

Den här bilden tog jag förra vinter.

Kommentarer
Postat av: Mli

Oh jag köpte också special K med mörk choklad och jordgubbar. Tyckte de va riktigt gott, förutom att jordgubbsbitarna va lite stora och smaka konstigt :P

2009-03-27 @ 13:42:40
URL: http://crazyhappy.blogg.se/
Postat av: Erica

Jag har också fallit för den där reklamen och tyckte det va skit gott!! Yum yum :-)

Jag vet, jag är lite skadad av våra galna upptåg på lassa. And god how i miss it :-(

2009-03-27 @ 19:58:49
URL: http://visitmyblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0