Tupperware

Så då har man varit på Tupperware party i Burträsk:) Ja jag vet, jag börjar bli gammal.... ;)Handlade faktiskt en salladsskål med ett slags plastnät (typ) i botten som gör att salladen håller sig fräsch och inte blir vattnig!! Maria som var värdinna för partyt hade bakat gott fika som vanligt! Det jobbiga var att köra hem i snöblandat regn och beckmörker:(  Tur att Emma höll mig sällskap:)
 
Har suttit och diskuterat med Danne hur vi bäst ska renovera och fixa med våra sovrum. Det är svårt och dyrt med renoveringar:( Önskar att man vore miljonär!! Vi måste nog iaf flytta ner vårt sovrum  Jag som älskar det rummet som vi har nu men det blir nog det mest praktiska. Men vi får se vad som händer....
Nu ska jag sussa sött!!
Sov så gott.....

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej hej! Nu ha jag hittat igen dig, va du e duktig på att skriva, funderar ibland på att börja blogga jag med...

De blev super med den nya hyllan i Tyras rum, snart har vi köpt alla era möbler ;-)

Ha de underbart!

Kram

2009-03-31 @ 23:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0