TV, dator och telefon

Barnen sover och jag har bänkat mig framför tvn med datorn i knät och telefonen i handen:) Helt otroligt vad man kan göra många saker samtidigt...;)
Om man nu sak summera min gräsänka tid så har det funkat hyfsat. Det är alltid otroligt tråkigt när Danne åker bort samtidigt som det kan vara nyttigt att få sakna varandra ibland också! Det är mysigt att få rå om våra två små underverk som växer upp alldeles för fort, låta dom sova i vår säng så att jag inte ska känna mig SÅ ensam;) Man sover dock inte så bra eftersom dom rör sig som små illrar i sängen.:)
Jag har ju faktiskt mått ganska hyfsat nu i några dagar...kvällarna har väl varit värst, men då är man så slut så det kan ju påverka också!
Nu kommer min älskling hem inatt...längtar MASSOR!! Han har lovat överaskningar till oss alla;) Nyfiken är jag juh...
Ser fram emot en lång fm i sängen med massor med mys;) Hoppas att det dröjer innan han åker bort så här länge igen!
Nu ska jag ta och krypa i säng och kanske slö titta lite på tv i sängen...ja jag vet att många tycker att man inte ska ha tv i sovrummet men jag tycker att det är helt underbart!!
Sov så gott alla ni där ute.....
                                                    Saknar dig min älskling:) Kör försiktigt!!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Sv: Haha.. jo, jag tycker den blev ganska frän. Lagom uppkäftig. =)

2009-03-30 @ 12:06:31
URL: http://ostor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0