Bloggare

Satt och kollade in olika bloggar som ligger på bloggtoppen på www.blogg.se . Det är nästan bara tjejer som går på gymnasiet som verkar ha ganska bra med pengar som tar kort på sig själva och sina outfits, sina party polare. Ofta  snygga tjejer men vad är det som gör att dom drar så många läsare (och iofs så har ju jag också läst lite i deras bloggar;)  Är det för att dom tar bilder på sig själva i mer eller mindre kläder eller är folk verkligen intresserade av partyt i lördags på stureplan? Läser folk dessa bloggar för att få dömma eller kanske drömma sig bort till ett liv i sus och dus?! Och varför skriver folk elaka kommentarer, det är ju inte så att för att du läser en blogg så vet du precis allt runt i kring den personen som skriver. Jag kan visst ha massor med åsikter om andras bloggar jag menar inte att jag är bättre än någon annan på det sättet, men jag skulle aldrig få för mig att skriva ngt elakt till ngn för att jag tycker att inehållet i deras blogg är idiotiskt! Kanske handlar det i grund och botten om avundsjuka....ja vad vet jag...jag sitter bara här och spånar!!!
Har ni några åsikter om ämnet populära bloggare, let me know!!!!!
Nu blir det lite mer surfande,kanske lite inredningsbloggar =D

Kommentarer
Postat av: Åsa

Som du vet så gillar jag att följa patetiska bloggar men jag skulle aldrig drömma om att skriva någon nedlåtande kommentar eller på nåt sätt låta bloggaren/bloggerskan veta att jag tycker att innehållet i deras blogg är patetiskt.

2009-05-05 @ 22:44:36
URL: http://ostor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0