Bortskämd

Måste säga att min älsklig skämmer bort mig!! Han stiger alltid upp och lämnar barnen på dagis när dom ska dit, så att jag får sova ut =) Man hör hur han kämpar med barnen (som brukar kunna vara lite bångstyriga på morgonen) för att få på dom kläderna och borsta deras tänder medans han själv ofta är lite stressad för han ska juh iväg och jobba!
Han tar även det flesta nätterna! Albin har juh slutat med blöja på natten för att tag sen och förra veckan gick helt utan missöden men ibland så hände dom juh. Då stiger min älskling upp och byter kläder på honom och fixar med hans säng! Han är helt underbar!!!
TACK min prins för den omtanke du ger mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0