Glass och blommor :)

Åkte med barnen till Bergsbyn för att köpa glass!! Ok det var en liten muta för att dom skulle följa med mig till trädgården så att jag kunde köpa lite blommor ;) Men gott var det iaf!! Sen tog vi en snabb tripp förbi Jack så barnen fick leka lite =D Nu bär det av till Åsa som ska bjuda på grillat....MUMS!!!! Passar bra då Danne är borta tills kl 19, så då slipper jag laga middag själv. Känner mig helt slut idag! Kanske för att jag pysslade på massor igår.......

En strut till Albin och en bägare till Olivia.

 
Jag köpte en strut med violsås och lakrits strössel. Det var mumma! =D
 
Nya planteringen på framsidan. Penseér är juh det ända som klara sig hos oss än så länge :( vill juh plantera mera!!

Kommentarer
Postat av: Vilja

Svar: åh, det var så sant. Har ett h ögerklicks skydd inne på bloggen :) Men om jag får din mejl så kan jag skicka dom :) Kram!

2009-05-08 @ 16:22:55
URL: http://viljasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0