Godis och pelargoner

Köpte även lite godis på vår utflykt ;-)



Varför ska det vara SÅ GOTT med godis?! ;-)

Pelargonerna i mitt köksfönster har nog fått fnatt.....

Det sprutar ut blommor! När jag köpte dom vissnade alla blommor så fort jag kom hem så jag var lite hård och tog bort massor från blommorna. Men det verkar som att det gjorde susen för nu blommar det för fullt! =)
Enligt min sambo så är det hans omtanke för blommorna (tydligen  är han en mästare på vattning;) som gjort att dom blommar för fullt =-D

Kommentarer
Postat av: Therese - Eira min ögonsten

Ju mer man tar bort knopparna desto större och fler blommor får man sen :D

2009-05-28 @ 22:17:08
URL: http://eiraheidemo.blogg.se/
Postat av: ☆Camilla Nordin☆

Du har gröna fingrar!

Jag har gett upp med levande blommor här hemma. Det spelade lixom ingen roll hur jaggjorde, alla dog .

Nu får jag beröm för mina fina blommor ;-) Alla är i plast! heheheh

2009-05-28 @ 23:00:56
URL: http://camomillan.blogspot.com/
Postat av: Pysseliten

åhh det syns verkligen att du gröna fingrar

jag har 6 st ,inte en blomma i sikte

Måste nog göra något fel med dom :)

Hoppas siffrorna dyker upp idag hos dig

det kunda ta 4 dagar sa killen från scenkers idag ha en bra dag dags att plocka upp dagens paket på jobbet :) liten fika stund bara nu :)

2009-05-29 @ 09:21:55
Postat av: Fia

Hej! vilken fin blogg du har, hittade den genom stylroom.se. Ser att du gjort egna väggord av dekorplast, skulle du vilja berätta hur du gjorde och var du köpte den? köpte du svart dekorplast då? Tack på förhand!

2009-05-29 @ 20:46:16
URL: http://meandmyshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0